Els pollets ja som aquí!

Bona tarda famílies de pollets,

Primer de tot us donem la benvinguda a aquest blog d’educació infantil que ens acompanyarà al llarg del curs escolar. A aquesta plataforma trobareu notícies relacionades amb el dia a dia dels vostres fills/es acompanyades de suports audiovisuals que esperem que us agradin i que us facin sentir una mica l’emoció i les ganes amb les quals les portem a terme.

Fa pocs dies que hem començat l’escola, els pollets som els més petits de tots, alguns hem anat a la llar d’infants i per uns altres és la primera vegada que estem en una aula amb altres nens i nenes, però cada dia que passa estem més contents i il·lusionats.

Ens hem adonat que ens ho passem molt bé jugant, cantant i ballant a la vegada que aprenem i ens ensenyen moltes coses noves.

Ens queda un camí molt llarg al davant, amb moltes possibilitats, en el que intentarem gaudir el màxim possible i aprofitar; ja que l’educació és la clau per obrir la porta a tots els somnis.