Els cargols toquem instruments

Bona tarda famílies,

En finalitzar el tercer trimestre i després d’haver treballat durant el curs algun instrument musical, els nens i nenes de P4 tenien molt interès en conèixer altres instruments. Tant és així, que hem descobert la caixa de música de l’escola i no ens hem pogut resistir a convertir-nos en uns músics excel·lents.

A l’hora de música vam poder observar, experimentar i conèixer les propietats dels diferents instruments de l’escola, com per exemple picarols, flautes, xilòfons, maraques, tambors… Diferenciant la seva estructura i les qualitats del seu so (altura, durada, intensitat i timbre) de manera vivencial i manipulativa.

A continuació us deixem un recull d’imatges dels cargols durant aquesta experiència sonora.

Esperem que us agradi!

Isabel