Anem a l’obra d’en Ruskus Patruskus

Bon dia, famílies d’elefants!

Aquest matí hem anat a veure l’obra de teatre en anglès “It’s Magic” al centre cívic de la Creu Alta juntament amb els alumnes de cicle inicial.
El seu personatge principal era en Ruskus Patruskus, un showman clown que feia de la quotidianitat tota una experiència còmica. Ens ho hem passat d’allò més bé, ens feia preguntes i interaccions en anglès quasi tota l’estona i, fins i tot, ha convidat a dos alumnes a pujar a l’escenari amb ell: en Pol de 2n i l’Alma de P5.
L’hem ajudat plegats a trobar les seves coses, a tancar correctament el seu maletí, a cantar fent l’acompanyament… i ell ens ha fet riure amb els seus crits de sorpresa i els seus despistes intencionats.

Com sempre que sortim de l’escola hem fet un petit tastet de fotos i dos vídeos per tal de poder compartir amb vosaltres aquesta sortida tan divertida i de disbauxa. Esperem que us agradin i que els vostres fills/es us expliquin tots els disbarats d’aquest pallasso tan alegre.

Salutacions cordials,

Montse Navarro