Els cargols i el nostre dia a dia

Avui és dimarts!

Comença un nou dia a la classe dels cargols. Iniciem la nostra rutina fent un tren al pavelló. Pugem les escales i fem una fila al nostre pati petit. A vegades ens enfadem perquè volem ser els primers, o ens molesta que algú ens vulgui passar al davant al nostre lloc de la fila.

La mestra ens recorda que tots entrarem a la classe i que tant és ser el primer o l’últim. L´important és que tots vinguem a l’escola contents i amb moltes ganes de passar-ho bé i que ens hem de respectar i cuidar els uns als altres. No ens hem d’enfadar, pegar ni barallar.

El nostre dia comença quan tots estem asseguts, amb les motxilles i jaquetes en ordre al nostre penjador i aleshores….SONA LA MÚSICA!!!!
La cançó del bon dia de la Dàmaris Gelabert ens fa despertar i treure la mandra. La música és molt important, ens dóna alegria, energia i ens fa afrontar el dia de manera positiva.

Cantem plegats la cançó, desitjant-nos bon dia. Tot seguit parlem de quin dia de la setmana és i cantem “els dies de la setmana”. Per acabar el nostre encarregat del temps, al ritme de la cançó “pastoret d’on véns” surt de la classe, cap al pati i observa el cel. Després entra a l’aula amb la seva predicció, tot dient qui dia fa.

En Jean ens ha dit: – avui és dimarts i que fa sol i núvol-.

Per acabar la nostra rutina dels matins, la Daniela amb l’ajut de la mestra diu que hi ha avui per menjar: -bròquil amb patata i nuggets –.

A l’aula hi tenim penjat el menú de l’escola i cada matí llegim que tindrem per dinar els cargols que es quedin al menjador.

Finalment passem la llista. El Dario que és l’encarregat observa qui ha faltat avui – el Wiel i l’Elías i posa les fotos dels nens que no han vingut a la caseta.

Amb la nostra rutina us desitgem a tots què tingueu un molt bon dia!!!