Els cargols celebrem el dia de la Pau

Bona tarda famílies!
Per acabar la setmana els alumnes de primer, segon i tercer ens han fet un regal. Un obsequi que els cargols han rebut amb molta il·lusió. Un mural amb mans i al mig la data del dia mundial de la pau, el 30 de gener.
Aquest mural els nens i nenes l’han omplert de color, pintant les mans de diferents colors amb ceres, hem posat el mural a terra i estirats han gaudit acolorint les mans.
A l’aula treballem cada dia que hem de ser amics, ens hem d’estimar els uns als altres i que junts, fent pinya, som millors!
Els petits amb una rialla han compartit. Cadascú ha pintat el seu trosset, sense barallar-se, per això els hi ha quedat aquest preciós resultat!
Segur que els nostres amics, els nens grans estaran ben contents de passar pel pati i veure les seves mans penjades a la finestra de la nostra classe.
Moltes gràcies per seguir ensenyant i aprenent aquests valors dins i fora l’escola.
Com diu la cançó:

Us imagineu un món millor?

El món seria més feliç si tots fossim amics.

Jugar tots junts, cantar tots junts, seria divertit.

El món seria molt millor si no tinguéssim por,

si sense demanar perdó poguéssim ser com som.

El món seria més humà si tots fóssim germans,

si ens agaféssim de les mans com mai ho hem fet abans.

En un altre món,

és el món que volem,

en un altre món…

Molt bon cap de setmana!! Si cliqueu a la imatge, trobareu un recull fotogràfic de la nostra tarda de jocs i pau.