?? Els elefants i en Càrdio ??

Benvolgudes famílies,

Els elefants hem iniciat el programa de Salut Integral (SI) a la nostra classe.

Aquest programa vol ensenyar als nens/es a tenir cura de la seva salut i del seu cos motivats per un personatge central anomenat Càrdio i els seus amics.

Hem començat per conèixer els personatges que surten, com per exemple: Dr. Ruster, Clàudia, Epi i Blai, Coco, etc. Cada nen/a han triat el personatge que més els hi ha agradat i  l’han pintat al seu gust, un cop acabat se l’han emportat a casa per tenir present que ens hem de cuidar.

A continuació, podeu veure els penjolls tan macos que hem fet!

Però això no acaba aquí, els elefants també volem tenir present el nostre nou amic quan estiguem a l’escola. Per aquest motiu, una altra activitat que hem realitzat tot el grup classe és la creació d’un gran Càrdio, amb trossets de paper de seda, que penjarem a la nostra classe perquè ens acompanyi durant tot el curs.

Per acabar, dir-vos que aviat rebreu indicacions de la propera activitat que portarem a terme del programa SI, ja que ens agradaria la vostra col·laboració per tal de gaudir plegats família-escola en aquest camí de descoberta i aprenentatge amb en Càrdio.

Si cliqueu a la imatge, trobareu l’àlbum fotogràfic del procés de creació del nostre Càrdio i moments al pati en petits grups amb ell. Esperem que us agradin molt!