? Sortida al Sistema Solar (P5) ✨

Ahir la classe dels elefants vam anar a Arenys de Mar, a la casa Eurostage, per fer unes activitats sobre el Sistema Solar.

De l’escola vam sortir amb moltes ganes perquè no sabíem que ens havien preparat. Quan vam arribar, vam agafar força amb un bon esmorzar! Després ens va visitar l’astronauta Francisco i el vam ajudar a trobar les pistes del sistema solar. Ens va acompanyar al planetari on vam veure: els planetes, estels fugaços i moltes constel·lacions. Va estar super divertit!!!

A continuació, ens havíem de preparar per ser uns bons astronautes: vam fer un circuit per evitar els raigs làser (circuit amb goma elàstica); pluja de meteorits (cercles i pilotes); caminar amb gravetat (amb les xanques) i per últim anar amb un coet al planeta que volguéssim (tirolina). Vam superar totes les proves! Ara som uns bons astronautes!

En acabar vam dinar per recuperar energia i jugar al parc. I ja de tornada a l’escola anàvem tan cansats...que ens vam quedar adormits!

Ens ho vam passar tan bé que volem tornar ben aviat!

Mireu quines fotos i vídeos vam fer!