馃尠 Celebrem la castanyada 馃尠

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola i ha sigut un dia molt especial i divertit:

Al mat铆 ens han fet una visita sorpresa els gegants de l’escola bressol l’esclop, hem jugat tots junts al pati i ens ho hem passat molt b茅.

Despr茅s, quan han marxat, ens han vingut a buscar els nens i nenes de 4t de prim脿ria de l’escola i ens han portat al pati gran per fer un mural de la tardor entre tots. Cada pollet ha tingut l’ajuda d’un nen de 4t i ens ha agradat molt.

A la tarda, hem anat disfressats a l’escola i cada pollet ha tornat amb la seva parella de 4t per fer una gimcana junts i al final ens han donat una paperina de castanyes!!! 馃尠馃尠馃尠

Si cliqueu a la imatge, trobareu un ampli recull fotogr脿fic d’aquest dia de la castanyada.