Som a la tardor

“Groc, taronja, vermell i marró; són els colors de la tardor.”

La tardor ja ha arribat, les fulles cauen dels arbres i les podem trobar a terra. Els carrers s’omplen d’aquests bonics colors: groc, taronja, vermell i marró. Com ens agrada collir-les i dur-les a l’escola!!

Estem preparant la nostra caixa de la tardor amb fulles, castanyes, pinyes,… que hem anat duent a l’escola. També ens agrada observar-les i mirar si són totes iguals. Hem vist que n’hi ha de diferents grandàries i colors.

A la classe també hem estat parlant de què us agrada molt trepitjar-les quan les veieu per terra. I a qui no? És molt divertit escoltar el crec, crec de les fulles!
Amb tot el recull de material hem començat a decorar l’aula. Aquí teniu el resultat. Esperem què us agradi!!

Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum fotogràfic sencer.