La motxilla invisible

En aquesta última setmana hem treballat a la classe de P5:“els Elefants” l’actitud que hem de tenir davant els problemes. Ho hem fet amb el conte de la motxilla invisible.

Hem intentat inculcar alguns valors, com és el llenguatge positiu; ja que les paraules poden fer molt de mal i nosaltres decidim com reaccionem a les coses que ens passen.

Cal que busquem ajuda i solucionar-ho, per així evitar que  torni a passar.

A continuació us exposem alguns dels passos que podem seguir davant els problemes, els quals hem treballat amb els infants:

1. No escoltar les paraules lletges; dient-li no t’escolto.
  2. Perquè no entrin pedres a la teva motxilla, dóna la volta i te’n vas dels conflictes.
  3. Pots anar a buscar altres amics.
  4. Però si aquestes paraules ens han fet mal, hem de dir-li als adults, pares/mares o professors/es.

Per acabar, us volem mostrar els nostres penjolls de la motxilla invisible de bombolles.