Els elefants i la piràmide de l’alimentació saludable

Com ja sabeu, a l’escola treballem el Programa de Salut Integral per ajudar als infants i joves a adquirir hàbits saludables que els acompanyin al llarg de la seva vida i que els permetin assolir un benestar òptim i una major qualitat de vida.

Per aquest motiu, els nens i les nenes de la classe dels elefants ens volen ajudar a estar sans i forts.

Durant aquest confinament han acabat el seu projecte d’hàbits saludables i ens ensenyen la seva piràmide de l’alimentació perquè puguem veure quins han de ser els aliments més freqüents i quins més ocasionals en el nostre dia a dia.

Han après que una bona alimentació ens fa sentir bé, amb energia, alegria i vitalitat; ja que tots els aliments són essencials per viure. La piràmide de l’alimentació ens ajuda a veure quina és l’alimentació variada i proporcional pel nostre cos per aconseguir una dieta sana i equilibrada.

També ens expliquen que hem de seguir altres consells de salut com per exemple: menjar en uns horaris correctes, beure molta aigua per hidratar el nostre cos, fer esport, etc.

Per tant, després d’aquestes recomanacions de salut esperem que durant l’estiu continueu tots i totes amb uns bons hàbits d’alimentació i així tornar al setembre amb molta energia per començar el nou curs escolar.